Today..

Idag vart dagen helt normal som alltid :P Först engelska. Hade ett prov på tids uttryck. Gick sådääär, 8-. Sedan finska, hissa o matte! Sedan mat o sen blev det två lektioner gymnastik; stavgång! :)
 
Lärarna har sagt att vi får ALDRIG släppas in i klassen, endast 5 min före lektionen börjar. 1000ggr säger dom det. MEN. Ändå släpps vi inte in!! På morgonen, om vi t.ex. ska ner till en annan byggnad, släpps vi in 5min försent(p.g.a. att man går o begär att släppas in på köpet!) så att läraren vi ska ha blir arg på oss för att vi är sena -_- KOM IGEN.
 
När jag äntligen kom hem blev det milkshake o lite foton!
 
Bild från igår ^.^
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback