Wilma - min älskling

Hahha, vet inte varför jag skriver detta inlägg (utpressning, SHHH!! Top Secret) :)
Jag träffade Wilma Viktoria ***** första gången på min uppflyttardag 2011, på våren :) Det var några veckor före skolavslutningen, mina sista månader i Houtskär. Skolan hade avslutningsfest övning, och Wilma blev sjuk och for hem.
Några veckor senare strömmade vänförfrågningarna in. Någon vecka senare skickade Wilma o Emmy-Lina vänförfrågning, men min facebook var helt stärvad så jag kunde inte acceptera. Vi skickade många meddelande hur vi skulle lösa det och till sist fick vi vänförfrågan fixad ;) Så började de chattas! Vi chattade massvis, så vi kände varandra rätt så bra.
Några veckor innan jag flyttade till Nagu var mamma på många olika möten(angående nya jobbet) så jag följde med, jag umgicks med Wilma på byn :) Första gången träffades vi vid glasskiosken. Vi besökte mitt blivande hem och sedan lånade jag bikini av henne så stack vi o simma. Vi träffades några gånger efter det.
På skolstarten gick vi tillsammans till skolan, jag Wilma och Heidi. De tre första veckorna simmade vi EXAKT varje dag, förutom när jag var i Houtskär en helg.
 
Vi har så många underbara minnen tillsammans. Vi har firat ett nyår och en midsommar tillsammans. Vi har varit på konsert tillsammans. Vi har varit på Twilight Breaking Dawn Part 1+2 tillsammans(måste bara nämna det ;)). VI har shoppat massor tillsammans. Vi har varit övernatt massvis. Vi har gjort så mycket tillsammans att jag inte orkar rabla upp det.
 
Såklart saknar jag alla Houtskär vännerna så himla mycket, men jag måste ju också leva vidare.(Lät så fel... Hoppas ni förstår vad jag menar??) Ska försöka fara till dem nån helg igen också! Kanske om några veckor? :)
 
Här kommer bilder som finns på facebook, lägger inte upp andra bilder(dels för att jag inte frågat, dels för dom e på hårddisken)
 
Gamla foton på oss:
  
 Nytt foto på oss:
 
 
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback