God morgon alla sköna

Igår var jag så fast inställd på att det var lördag, så klockan nio kommer jag på att jag har skola imorgon. Sprang i duschen och sedan lite läxor.
Nu blir det frukost och sedan skolan som gäller! Det jobbigaste blir nog att komma på en outfit... Något mysigt iaf!
 
Bild från Felicias instagram...
Bild 1. Är inte säker men tror att det är i Karaoke baren (Dag 2)
Bild 2. Sitter i terminalen o väntar (Dag 1)
Bild 3. Ärligt talat ingen aning, möjligtvis i Dans baren (Dag 2)
Bild 4. I Dans baren, party all night! (Dag 1)
 

Följ henne på Instagram! @feliciablombergfb
Klicka på bilden för att komma till hennes Instagram! Alla kan gå in på hennes Insta, även folk utan ett konto på Instagram. Hittills finns det 6 bilder från kryssnigen uppe!




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback