Keep Calm?

Skolan gick väll helt okej. I bilden vikte vi origami, på kemin repetera vi inför provet imorgon, på hälsokunskapen pratade vi om "vad händer när det tänder". Maten var icke god, var någon soppa. Sedan finska där vi gick igenom läxan och pratade lite om Haje. Det är helt hemskt, HENNES DOTTER svarade inte i telefon(hon hade ljudlöst eller nått) så hon fick veta om det via FACEBOOK-- fy helvete. Sedan matematik då vi kollade filmer och sedan efter skolan hade jag kemi stöd. Jag faktiskt fattar något nu!:)
 
Efter skolan var jag med Anna en stund, både hos mig och på byn, eftersom hon inte hade skjuts.
 
En sak som håller på i skolan, GAHHAHA xD
 
Om det skulle gå såhär långt... Stackarn! XD




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback