Moa Thun

Idag har jag gjort verkligen ingenting. Steg upp runt 11, lade på mig kläder, åt frukost. Allt vanliga. Sedan vart jag ut en sväng på dagen, åt något wienerbröd. Annors har jag bara kollar på videobloggar och videon.
Intressant liv det här va!? :D
 
Näää, men jag har kommit på lite saker jag ska göra. På måndag ska jag fara till butiken och köpa "ingredienser" för jag tänker göra ett läppbalsam, så ska jag leta upp en sida där jag kan designa en kalender(tills jag går på nian). Och så ska jag försöak göra en design som jag tar mig tid att laga, det får ta flera veckor(jag har skapat en blogg där jag gör min desgin så att jag kan ta min tid och inte behöver stressa). Så det ska nog bli riktigt bra!:)
 
Det är denna underbara tjejs videobloggar jag kollar på just nu: Moa Thun(Moa Murderess)




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback