Vecko Revyn

Har just kommit från duschen, sitter i solen o äter mellanmål, läser VR o hör på musik. This is life <3

Snart kommer Max, som då e på gitarr övning. Sedan iväg med mopobilen till honom!








Vill du vara med i Veckans Blogg och få chans att få en länkning??? Jag vet att du vill såhär får du en liten länkis dit--- > http://evvesliv.blogg.se/2013/may/veckans-blogg.html#comment
Vi ses!

Svar: Kanske!
Elin - Tjej I Stillbild

2013-05-08 // 15:12:50

Nice bolgg ^^ å du uppdaterar den ofta så de e kul att följa den åxå :) har d mopobil??

Svar: Tack! :)
Nej, det är min pojkväns, jag har inte kort
Elin - Tjej I Stillbild

2013-05-08 // 21:47:34

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback