Booooring

Var in på en vän blogg och såg denna :) Tänkte göra den eftersom jag har inget bättre att göra och inget att blogga om.
 

1. Har du något mellannamn? - Sofia
2. Favoritämne i skolan? - Handarbete ;)
3. Favoritdricka? - Fanta, ES(euroshopper energidricka), apelsinjuice ^^ 
4. Favoritlåt? - Blurred Lines, Gentleman, Party In The U.S.A, Play Hard, Annoying, Just A Dream, Uncover(ska jag fortsätta? ^^)
5. Vad skulle du döpa dina barn till? - Vet inte, men något "längre" namn som man kan ge ett smeknamn åt ^__^ xD
6. Spelar du någon sport? Nepp
7. Favoritbok? - NO idea :P
8. Favoritfärg? - Pastellfärger(pastell-rosa, -orange och mint) och sen kanske blått :)
9. Favoritdjur? - Katt såklart! <3 Men älskar också hundar, marsvin/hamster och möss(tihi ^^)
10. Favoritparfym? - Ingen aning
11. Favoritsemester? - Turkiet 2012
12. Har du gått ut skolan? - Sista året, yeeeh!
13. Har du någonsin varit utanför landet? - Jepp, en massa
14. Talar du något annat språk? - Liiiiite finska och engelska, men talar mest min underbara svengelska
15. Hur många syskon har du? - Benjamin som är nästan 23
16. Vilken är din favoritbutik? -  Kläder: H&M, BikBok, Cubus Annat: Tiger
17. Favoritrestaurang? - Hesburger <3 xD
18. Tycker du om skolan? - Beror på :) Att vara med vänner och vissa extra dagar och endel lektioner, men inte allt :9
19. Favorityoutuber? - Keyyo!! <3
20. Favoritfilm? - Twiiiiiliiiiiight
21. Favorit TV-show? - House, The Vampire Diaries, The Walking Dead, Falling Skies och The Tribe
22. PC eller MAC? -  PC(tror jag ^^)
23. Vilken telefon har du? - En vit iPhone 4
24. Längd? - 167+ ;)




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback