Bad update

Efter skolan blev det piano, gick riktigt bra. Känns som om jag gör framsteg, notläsningen for jätte bra :)
Sedan for jag till Wilma, vi hade super skoj! :)
 
Ser nu på en skräckis. Fast den e rätt så äcklig... Tycker bättre om skräckisar som e "psykiskit" hemska, int en massa blod hit och dit o bara massa tortyr med blod sprutandes runt överallt. Nei fyy.
 
Tror inte jag kommer redigera på bloggen, men om jag kommer på nått så såklart jag fixar de då :) Kanske den e färdig, men jaa. Inte vet jag.
March 1st
SELF INJURY AWARNESS DAY
judge less, understand more, don't be ashamed of your scars (if you have any), ther are signs of strength, you survived!
speak up, were something orange today, draw a butterfly or a heart on your wrist, help us to raise awareness :)
 
Update: hittade denna bild på Camillas blogg, http://www.aaltocamilla.blogspot.fi/, som e typ samma sak fast ändå annorlunda ;) Hoppas det är ok att jag visar den?
 1 on 6 teens self-harm. On March 1st, write the words "keep fighting" on your wrist to show your support




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback