Önskelista

Jo, jag vet att jag shoppat ovanligt mycket kläder på sistone! Om vi räknar ihop det jag köpte de senaste två veckorna ligger jag mellan 100€ - 150€. Men endel köptes med presentkort och endel med pengar jag förtjänade med mitt klädloppis.
 
Men såklart vill jag ha mera. :) Hhihi, typical me.
Så här kommer lite skjortor och armband jag vill ha ^^
 
 
Sweater - Gina Tricot. Finns i olika färger, med annat motiv och utan.
Länk till finska sidan - 19.95€
Länk svenska sidan - 199kr
 
 
 
Topp - Gina Tricot. Finns i olika färger, med annat motiv.
Länk till finska sidan - 14.95€
Länk till svenska sidan - 149kr
 
 
 
Spike armband - Gina Tricot. Olika varianter.
Armband 1 - 9.95€/99kr
Finsk länk, svensk länk 
Armband 2 - 9.95€/99kr
Finsk länk, svensk länk
Armband 3 - 16.95€/159kr
Finsk länk, svensk länk
 
    
 
Linne - Lindex. Finns i olika färger.
Länk till finska sidan - 7.95€
Länk till svenska sidan - 79.50kr
 
 
Tröja - Cubus. Hade inte råd, skulle annors köpt den svarta.
Länk till finska sidan - 29.90€
Länk till svenska sidan - 299kr
 
 
 
 
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback