Glömde säga

Glömde säga det till er, men ni kanske förstod det på min rubrik, att jag fått sommarjobb! :) Frågade Jörgen om jag kan jobba några veckor, i Juli-Augusti(de som passar honom bäst) och jag får! Woop woooop. Ska dit i Maj o prata mera igen. Tider/dagar och sådant! Yess! :)
Ser på Burlesque, älskar verkligen den filmen! Sådär, by the way.
 
Gick ut och fotade Snoopy, han såg så söt ut i solljuset :) Så började han "bråka" med Knutsson, fick riktigt snygga bilder på dem(alltså inte bildmässigt, utan deras pose(ar))! Lägger kanske upp dem nångång, om jag får lust :)
 
Nu ska jag fixa naglarna! Blir ingen design, utan bara överlack!
 
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback