If You're Going To Be A Bitch, Go To Hell And Stay There

Var jätte skönt på Zumban :) Har faktiskt börja älska att röra på mig(like wuuuut?) för jag vill verkligen ut på powerwalk imorgon o så! Hade tänkt köra lite styrka efteråt men orkade inte xD Jag e för lat förstår ni
 
När jag kom hem så hade mamma(som har semester) städar ut sitt klädskåp så jag fick fyra T-skjortor som minskat i första tvätten! Så nu har jag två helt underbara T-skjortor, enligt mig, (kommer bild) och sedan två andra som e riktigt fina dom också :) Fast dom två första e sådana som jag önskat mig väldigt länge.
 
T-skjorta 1. Bon Jovi "fan t-skjorta" 2. Esprit??
 
 



Du borde ta system

Svar: VA?
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-18 // 20:20:18

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback