Ommöblering

Nångång i veckorna(OBS! NÅNGÅNG) ska jag städa! Ska rensa ut, kasta o endel kanske till loppis i sommar, ALLT! Och sedan ska jag möblera om mitt rum. Kommer bli en korsning mellan hur det är nu och hur det vart förut! Ska ta (om jag kommer ihåg) före- och efterbilder till er ;) Sen ska jag försöka hålla det städigt så är det inte så svårt sedan när jag ska städa till konfirmationen!
Hoppas på bra resultat också! <3 Puss hei!
 
Bilder från sommarskolan, vill bjuda på gammalt. Don't know why though. RESPEKT, BILDERNA ÄR TAGNA MED EN KOMPAKT KAMERA, INTE SYSTEM!
 
 
 
 



Jag får vara med och möblera :D :D not really, men de sku vara kul xD + så sku du inte tycka om mina ideer :D OM du sku ge lov till mig att vara med sku jag säkert vara den där personen som försöker flytta allt dit du vill fram och tillbaka :D

Svar: Som om man inte sku ha en idé från förut -_- Söta lilla rara älskling, du har helt tydligt inte fattat att man inte kan möblera som på film!:) MEN JO, du kan vara min flyttgubbe precis som på film!! DE går riktigt bra ;D
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-12 // 20:58:56

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback