Souvenirer

Snart bär det då iväg till Felicia (: Kommer äta hemgjorda hamburgare där, och sedan kanske vi har något snacks till kvällen? Kommer se på avsnitt av The Vampire Diaries, och sedan lite på gamla filmer. Kommer bli riktigt skoj, var typ ett halv år sen ^^ Holy f*ck liksom.
 
Fick önskemål om att lägga upp "före- o efterbilder" med mitt löshår, det ska jag nog kunna fixa i veckan. (; Måndag eller tisdag, för jag täker inte ha på det i helgen vad jag vet. Finns också en chans att jag kan fixa de på söndag. Men vi får se.
 
//Blus - Cubus//Armband 1(från vänster) - Från Gran Canaria//Armband 2 -Från Kreta//Armband 3 -Från Irland//Armband 4 -Från Kina//Halsband 1(blå) - Från Tjeckien//Halsband 2(lila) - Från Tjeckien//
 
 
 Fokusen är helt fel, jag vet, men min kamera ville inte som jag idag och hade inte tid att ta massa bilder...
 
 



» nicco

Hej. Jag ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer men jag skulle bli jätte glad om du har lust att vara med i veckans blogg som avslutas på söndag. Här har du direktlänk: http://lifeofnicco.blogg.se/2013/march/veckans-blogg-2-3.html

Svar: Jo visst, kan kolla upp de!(;
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-29 // 12:35:14

Åh vad fint!

Svar: Tack!! (: <3
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-29 // 13:38:59

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback