Ziperall <3

Teatern var ju helt trevlig :) Gjorde stillbilder från filmer. Var i grupp med Felicia, Cecilia och Malin. Först gjorde vi Harry Potter och sedan Schindler's List. Dom lyckades lista ut de själva. Hade också lite "närvaro" träningar o sådant. Och så fick vi veta att teaterskolan är på riktigt en SKOLA. Vi följer en läroplan, och ska man gå ut den så ska man gå 6 år. O allt sådant! :) Sen är jag sjukt avis, för teaterskolan får skicka två killar och två tjejer spm är 15 i sommar(10 dagar) till ENGLAND! Så från Nagu tog dom Filip och Max! FÖR HELVETE... -_- Not jealous.... jag ÄLSKAR England! Men ja, jag är ju inte 15 ännu i sommar så skulle ändå inte fått fara :( 
 
När jag kom hem från teatern hoppade jag direkt in i Ziperallen! Läser bloggar, hör på musik osv. Chilling ^^ Borde dra ut nån dag med Felicia också :) Vi gick hem från teatern, pratade om allt möjligt! Blir att prata mycket när man inte setts på 3-4 dagar. Hehhe, man tror inte att det skulle finnas så myky att prata om men tydligen finns det. Så jag har haft en trevlig dag!
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback