Smile

Nu har jag kommit hem från att vara ute med Wilma!:) Hennes mamma ville att vi skulle plocka blå- o vitsippor så vi gjorde nu det, hon blev ju riktigt glad :)
 
Annors har vi bara gått runt och haft sjukt roligt! Fast sen såg vi på en lapp, att när vi ska i kvällskyrka nästa söndag(obligatorisk), kommer vi måsta höra på Rory igen! (en random jude som säger att dom som inte tror på Gud kommer hamna i ett hemskt ställe när Messias kommer, och de som tror på Gud kommer till ett bra ställe)
Fast sen garva vi nästan ihjäl oss när jag började sjunga(och Wilma hoppa in senare) "Rory, en racerbil" :D
 
Har ätit rabarberpaj, annors brukar det alltid vara gott men nu känns det som om jag ska spy upp när som helst....




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback