Home Sweet Home

Idag vart verkligen en riktigt lyckad dag!:)
När vi väl kom fram så hittade inte Juuso någon parkeringsplats så vi kom ett par minuter för sent in till filmen, men det vart bara en massa reklam som höll på just då. Iron Man 3:an vart sjukt bra och vi hade riktigt bra platser. Ni som inte sett Iron Man måster verkligen se! Alla tre är så grymma ;)
Efter filmen köpte jag en eyeliner(typ som en liquid eyeliner(stavning??) fast i pen version, vet icke vad det heter :D Wilma köpte en ny mascara.
 
Imorgon tillbaks till Åbo ;) Ska då köpa jeans(börjar bli akut), svart topp för min är sönder, överlack och en present till Wilma! Sedan ska mamma och jag också leta efter konfirmations skor(som mamma betalar ;D).
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback