Live Your Life, You´re Only Young Once

Min morgon börja skit, jag blev så förbannad på allt. Allt föll ur mina händer, allt tappa jag, allt slog mig. Hela morgonen blev en katastrof, men skolan gick faktiskt bra! :) Fick 9 i hissa förhöret, skit bra med tanke på att vi har Rolf. Efter skolan gick Wilma och jag hem till mig, när jag plötsligt inser att jag har piano. Sprang tillbaka och hann just i tid. Puhh.. Sedan började vi redigera videon(som kommer upp snart!).
Nu sitter jag här och ska snart börja packa och välja outfitter, sedan ska jag träna!
 
I hälsokunskapen visade Peter oss en sak: 100 push ups efter 6 veckor. De flesta tänker försöka ;) Såklart jag också, och det gäller att ha i fötterna, inte knäna! Så, önska mig lycka till allihopa!
 
My crush on Winnie The Pooh ^^
 
 
 

 

glitter-graphics.com




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback