Surar på vädret så får bli såhär ^^

När vaknade du imorse?
- Jag vaknade runt nio tiden, såg vädret och gick o lade mig igen.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
- Jävla fittans väder Neeeei va fint väder de e idag då

Har du ringt nån idag, vem och vad sa ni?
- Näe, faktiskt ingen.

Vilket humör är du på?
- Smådeppig på grund av Sotis, som förvärras av vädret :P

Har du ont någonstans?
- Näe, inte va ja vet :)

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Eijas pannkakor ^^ Eller sedan glass(Amppari elr Ben&Jerry's
 
  

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
- Öööm... En chipspåse och alkoholfri cider tror jag

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
- Bloggen om jag inte har precis fel

Vad ska du göra ikväll?
- Film tror jag

Vilken är den första låten du satt på idag?
- Ingen aning, men har på känn att det var Agnes - Release Me

Vad tycker du om din blogg?
- Den är väll helt okej.
 
Två olika versioner av Can't Get Over av September
 
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback