Youtube

Har ovanligt bra netti idag så har sett på en massa videos och chattat massvis. Snart blir det väll att dra mig till sängen. Ser lite halft på en film, rätt så bra. Har massa bra skådisar, men vet inte va den heter.
Imorgon drar jag upp till Jakob o Elvira :) Elvira har saknat mig extremt mycket, så himla gulligt <3
 
Sorry för att det är rätt så dåligt med bilder i helgen men har inte systemen och orkar inte heller för jag e så himla trött så ser ju helt förj*vligt ut lixom. Så bjuder på någo naglar O.o Har inte alls bilder att visa så.
 
Naglar jag målade på Wilma
 
Lösnaglar på mig själv
 
Måla mina egna naglar
 
Naglar i Alanya <3
 
 



re: Tack så mycket!

2013-04-14 // 11:27:56

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback