Sooo Many Choises

Det har börjat bli dags för mig att snart välja dator. Jag ska få en ny dator till jul/födelsedag(ni som inte följt mig så länge, jag fyller år på julafton) av mamma/pappa/mammaochpappa, beror på hur dom vill göra det(omg, wish em' good luck). Eftersom jag har ingen jävla aning om hurdan jag vill ha går jag in på Gigantti/Elgiganten(i detta fallet elgiganten eftersom det är på svenska) och väljer dom viktigaste sakerna. Och då är där fan 73 laptoppar(that moment you know you are fucked)!!
Mina enda krav är Windows 7 och 14" eller 15.6". Helst vit också men det spelar egentligen ingen roll.
Eftersom man ska veta sjuuukt mycket egentligen när man väljer dator tänker jag ta hjälp av min älskade computergeek. Min bror xD <3 Hehhe, önska mig lycka till i letandet av The One!

(Vissa undrar kanske varför jag ska hitta den redan nu, det är två orsaker: 1. Mamma tjatar alltid att jag kommer aldrig bestämma mig, att jag ändrar mig efter en vecka(vilket stör mig vääääldigt mycket) 2. Hon har rätt..)





Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback