Sorry för detta...

... men jag har ärligt talat inget att tidsinställa åt er xD

Eftersom jag som sagt är på Nagu Rock så gjorde jag denna åt er igår, jag har ju just gjort en lista men denna är annorlunda. Så WHATEVAH. Om ni inte bryr er är det bara att skippa.
 

Senaste

Låt du hörde: Gentleman - PSY (tihiih xD)

Film du såg: Sex And The City 2

Mat du åt: Hamburgare(butikens)

Kram: När Wilma och jag sa hejdå idag(asså igår då xD)

Puss: Ingen aning xD

Känslan: Trötthet

Bråk: Med mitt projekt 

Resa: Till Alanya/Turkiet(eller sen i november när jag far till London) <3

Glädje: Idk :9

Längtan: Att få beställa/köpa varma höstkläder, och lite sånt som tatueringar och piercingar xD

Dröm: Går inte att förklara xD

Personen du träffade: Wilma(eller mamma)

Gången du var utomhus: För typ en timme sedan :)

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad tror jag

Hamburgare eller pizza: Hamburgare all the way <3

Kött eller fisk: Vet inte riktigt, beror på hurdant kött och hurdan fisk

Hund eller katt: Katt *-*

Aftonbladet eller Expressen: Meeeeeeeeh

McDonalds eller MAX: Bläää

Vin eller Öl: ÖÖÖÖÖÖ????

Charter- eller skidsemester: Jag KAN INTE BESTÄMMA MIG </3

Finland eller Utlandet: Utlandet??

Sport eller nyheter: Nyheter(eller ishockey då)

Hockey eller fotboll: HOOOCKEEEEY

Sommar eller vinter: Sommarvädret men vinterkläder. Så jag vet inte

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Mjölk
- Ost
- Smör
- Ketchup
- Nagellack(don't ask om du inte vet orsaken)

Fyra saker du inte kan vara utan?
- MIN TELEFON <3
- Appelsinjuice
- Musik
- Sällskap(vänner,familj,djur)

3 saker du inte kan äta?
- Ärtsoppa
- Lakrits&Salmiak
- Tonfisk

Två saker som gör dig glad
- Pengar xD Vänner

- Idk

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Sover ^___^

 

 
 
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback