Förbannade Vaino!

Copy Paste från min facebook: 
 
Vainio kan inte förvåna mig längre.
Jag åkte med vanliga kvällsbussen, som var fullt i tid och allt, hem från Houtskär till Nagu. Man blir inte direkt glad, när man ser bussen köra iväg från Galtby innan Stella ens kommit iland. Kostade dem närmare 100€ att få hem mig.
Jag kan bara, icke så stolt säga, grattis Vainio!
 

Imorgon tänker pappa kontakta Vainio. Mamma och jag tänker också kanske skicka tummen ner till ÅU.
 
Enligt chaffisen, Jan Engblom, så händer det rätt så ofta. Så kan det ju bara inte hålla på!? Tänk om jag vart på väg till Åbo(många ungdomar som går i skola i Åbo måste åka med den bussen), det skulle kostat dem j*vligt mycket! Eftersom det är söndags tax dessutom, skulle det kostat dem över 200€ att köra någon som vart på väg till Åbo!
 
-En förbannat arg chey-



Men de e ju lyx me "fri" taxi!!!! ^^ O snygg blogg fördendelen ;)

Svar: Hahha! Fast att vänta 40min i -10 e int lika skoj :)Tack! ^^
Elin - Tjej I Stillbild

2013-02-28 // 17:34:26

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback