Hästkött skandalen...

Jag är till 110% emot att äta hästkött.. Det enda som man hör på radio och i TV:n, nu i dagarna, är om hästkött skandalen.. Att försäljarna varit fullt medvetna om att hästkött funnits i produkterna men har inte skrivit ut det på etiketterna och fullt struntat i det.. JAG VILL INTE HÖRA OM DET!! Jag bli så rädd, för att jag kanske ätit hästkött... Känner mig larvig, men jag vägrar äta hästkött! Mamma måst vara jätte noggrann när hon köper Medwurst(stavning?) för att se till att där inte är hästkött i. Och nu är det ju typ hästkött i allt nästan? kebab o.s.v.
Så jävla glad att Hese(hesburger) inte har hästkött i sitt! Inte vad det har kommit fram iaf.. :P
 
Hästarna ska ridas, inte ätas :) När dom dör, så jo.. Nog försåt jag att man vill göra dem till mat.. Men tänk  nu, hur många männsikor som älskat hästen!
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback