Helgen

Vi har fått helt för mycket mat!!! Hela tiden!! Alltså man e ju överfull fortfarande :)
Vi var 26 st på weekenden så dom hade planerat schemat för tight, eftersom vi blev långsamma p.g.a mängden.
 
Hahha igår kväll(eller inatt då) så var Wilma på min telefon typ 23.30 och då somnade jag lite bort men sedan(00:00 typ) sade hon att hon var färdig mena att hon tror att det är någon där ute. Jag trodde hon mena en ledare i korridoren så jag var helt så där att neej, inte kommer nån :) men jag borde varit tyst. Klonk så kom en snöboll på fönstret och då fattade jag ju vad hon menade :D Så titta jag ut o så stod Max E där ute och kasta snöboll. Två till. Så sedan börja jag öppna fönstret men så stack dom O.o Sedan gick vi "o sova" men så hörde vi hur dom klätta på nån stege och jag antog att dom hade hittat Ann och Emmy. Men mittiallt så knackar dom på vår fönster och då öppnar jag. Där e Vilhelm och frågar efter Ann o så fick man förklara :D
Sedan var natten lugn förutom att dom hade lämnat ett paket med fimpade fastlagsbullar åt ledarna och att dom hade nån "snabbgrill" eller något brinnande där ute i fem minuter.
 
Orkar inte riktigt skriva så där i detlaj vad som hände! Men jaaa, jag hade i alla fall skitkul!




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback