Skolan imorgon :(

Imorgon blir de ti fara till skolan igen... Har ingen aning om vad vi har för ämnen xD Så hoppas jag inte har läxor! Skit oxå ifall vi sen har läxor... :P
Enligt Max ska vi få ut betygena på måndag, de e skoj :) Jag längtar alltid efter betygen, fast dom kan förstöra ens dag :/ Vet faktiskt inte varför men det är alltid lika spännande! Gick det bra eller dåligt? Kommer jag vara nöjd eller bli ledsen? Kommer jag behöva satsa mer på skolan eller kan jag fortsätta som tidigare?
 

Nu ska jag faktiskt fara och sova, hoppas ni allihopa får en riktigt skönt natt! :) För er som bor i Finland, lycka till med att stiga upp imoron. För er i Sverige, ha ett bra sportlov! :)
 
Update: hheehe, verkar aldrig som om jag far o sova anyway (kl. 23:09)




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback