Flashback-onsdag?

Idag har varit en ganska långsam dag fast jag fått mycket gjort! Efter mattvättningen blev det som sagt ugnslax. Efteråt rensade jag ur lite skor och plockade bort allt överlopps i rummet, så att jag har lättare att städa på fredag!
Nu sitter jag och överför typ 1000 bilder från kameran till hårddisken, dels för att jag har behövt göra det ganska lång tid nu, och dels för att det ska fotas som fan på söndag(KONFIRMATIONS OM NÅN AV ER GÅTT OCH MISSAT DET ;D ). Så datorn går het, och så fort jag fått det gjort ska jag göra er en videoblogg som jag laddar upp imorgon(hur går det riktigt C, med din vlogg ;)? ).
 
Efter som jag riktigt har lust att skämma ihjäl mig idag kan jag ge er ett exempel på hur jag såg ut på sjuan. MAN VILL JU BARA DÖ, SJUNKA GENOM JORDEN, KOMMA TILLBAKA OCH DÖ EN GÅNG TILL. DET HÄR VAR SERIÖST MIN FAVVO-OUTFIT PÅ SJUAN........
 
 Får jag gå o dö?? Se nu seriöst på de där mulliga wannabe-fanskapet.
 

Långärmad - Seppälä // Topp - Seppälä // Bälte - Gammalt // Kjol - Bye Bye Kitty // Strumpor - Ingen aning, typ H&M // Skor - Nånstans i Sverige
 
Enda jag gillar är skorna
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback