Sunshine

Nu har jag kommit hem! :) Hos Wilma blev det deras gamla tradition, plättar till frukost när man fyller år. Sedan nördade vi ett par avsnitt av Death Note och sedan for jag iväg på avslutningen! Gick väll helt bra.. Felicia och Cecilia var sjukt nervösa(dom skulle berätta en historia, improvisering) men Felicia förlora flytet när hon ställde sig upp på scenen.
 
Har ätit revbensspjäll(stavning??), vart riktigt gott!:)
 
Igårkväll när vi såg på The Hunger Games, vart de B&J som gällde.
 
 
Lite trist att besökar antalet sjönk med 25% när jag var lite borta i en dag...



åh, gott :D

Svar: Jepp! ;D
Elin - Tjej I Stillbild

2013-04-28 // 15:57:44

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback