Dag 2 - Jag hatar

1. Störande insekter och ormar
Man får ju nervel när myggor, getingar o andra störande kryp flyger/går runt en och vägrar lämna en ifred! Värsta med sommaren jue! Och ormar är nog det äckligaste jag vet. Fy blää...
 
2. Kallt vatten
Hahha ^^ Hatar seriöst att vatten är iskallt, jag som ÄÄÄÄÄLSKAR att simma. Så kommer man där, trippandes i sin bikini och ska fara o simma o så klarar man inte det för att vattnet är för kallt. Har blivit bättre på det men usch ändå..
 
 
3. Ingen blogginspo
Det är seriöst sjukt jobbigt när man inte alls har någon blogginspo. Man kommer inte på något bra att skriva om, och har inte gjort något alls på dagen. Så sitter man där med en tom blogg, skrapar ihop ett dåligt inlägg och så är man igen utan blogginspo. JIPPI...
 
4. Min dator
Min dator är seriöst skit! Den är typ 5-6 år gammal, så på ett sätt är den inte gammal men inom teknik är den ganska långt stenålders. Åkej, inte helt men nästan. Den överhettas sjukt lätt o stänger av sig. Den kan köra Gimp i 5-20min och sedan stänger den ner. Den är sjukt långsam och stänger av netti hela tiden. Men till julen ska jag få ny dator iaf! ^^
Har en Acer Extensa 5220
 
5. Dåliga webbsidor
Jag blir seiröst galen på krångliga hemsidor. T.ex. Zalando. Om något är i fel storlek kan det ofta bli näst intill omöjligt att få det utbytt.(Jag tycker om Zalando, men det gäller att beställa rätt) Eller när något går sönder är det svårt att se till att få ersättning. Hatar sidor som bara krånglar. Eller pengatjuv-sidor. Eller dom som vägrar erkänna att de gjort fel. Listan kan göras lång.
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback