Skriban

Det hände ju en hel massa saker på skriban, men tänker inte skriva så långt om det. Ni måste ju ändå orka läsa ;)
 
Hela lägret började ju bra när bussen missa färjan...
 
Vi steg upp klockan åtta varje morgon, och hade nattning halv elva varje kväll. Tystnaden var elva men vem fan brydde sig ^^ Det fanns såklart en regel; att man inte fick vara i motsatta könets rum, men jag tror dom gav upp med det när dom insåg att det ändå inte kommer bli så.
Vi hade 3-6 lektioner varje dag, vi såg en film och en vetenskapsfilm(typ 45min lång). Vi hade mat 5 gånger om dagen, den var inte alltid så god. Men vi fick äta plättar en gång, och kaka/paj en gång. Dessutom fick vi sjukt goda hamburgare sista dagen, om nom nom ^^
 
Jag hade sjukt roligt med mina vänner! Jag simmade varje dag(förutom måndag), minst en gång! Har kanske simmat 10 gånger? Två av gångerna var med kläderna på.
Hjälpledarna Tony, Katariina(Kata/Iina) och Sanni-Leena(Sanni) var helt underbara! En av bästa sakerna med hela lägret typ ^^ Tihi.
 
Mer tänker jag inte skriva, hoppas det räcker. Bjuder på två retard bilder Ann tog på mig.
How U think I look like:
 
How I look like:
 
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback