Yesterday

Innan vi for till Keistiö for vi till Skagen på öl/Fanta och jag o Wilma laddade telefonerna lite. Sedan iväg till Keistiö. När vi kom fram gick vi upp till mommo. Jag träffade deras nya katter och så lämnade vi telefonerna på laddning där. Sedan for vi till butiken o sen ut till sjöss för att se på seglingen. Där drack vi lite skumpa.
Sen år vi mat. O efter det gick vi runt o va me i tävlingar o sånt. Jag o Wilma kom tvåa i en gisstävling så vi fick en väska, vann i lyckohjulet så vi fick en USB-sticka o så vann jag en gång i lotteriet så jag fick en blus.

Sedan for vi hem till Houtskär, men blev på Skagen o år hönskorg. Sedan hem, vi alla gick o sova typ kl 1.





Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback