Armé, Dödskalle & Nomination

Har nu kommit hem från Wilma. Jag köpte lite påskgodis åt mig själv, och påskägg åt andra (: Har plockat videkissor sådär inför påsk ^^ Plockade till Wilmas hem och till mitt hem men nu insåg jag att mina ligger kvar hos dom... jaa, får se hur vi gör.
Fick också just reda på att jag inte kan fara på fest nästa helg pga en annan fest i H:skär -_- Jajja, får bara acceptera de då :(
 
Som sagt så insåg jag på morgonen i skolan att jag inte had smink på mig, var jobbigt första 15 minuterna men sedan gick det riktigt bra :) Så här ser dagens outfit ut, nu ska jag börja packa och börja fixa o trixa med ett par byxor som ska bli shorts ;) Hörs senare
 



Snyggt! :D Kramisar Carro

Svar: Tack! ;)
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-27 // 18:58:05

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback