Blir en endast-klä-sig-i-mjukisbyxor-eller-onepiece-helg

Kommer typ vara så hela helgen! För en gångs skull har jag inget inplanerat till helgen! Det har knappast hänt på flera månader :D Har alltid haft NÅTT inplanerat till helgen. ALLTID. Känns ganska onormalt, men också skönt. :)
 
Idag i skolan vart det helt okej. Förs engelska, skrev på vår boken. Sen finska, skrev på föredraget/uppstasen. Är ju nästan färdig! :) Sedan historia, skrev med Wilma typ. Sedan matte o så blev de mat, sedan gymnastik! Helt tråkig dag :P
Wilma har farit hem. Hon testade att lägga i allt mitt löshår, blev sjukt snyggt på henne. Avis ^^ Har kanske glömt att säga att jag använder löshåret för att frötjocka mitt egna hår? Kanske, kanske inte.
 
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback