Nom nom nom ^^

Så var det slut på praon! :(
När jag skulle fara så sa dom att jag skulle komma till kontoret, så vi prata om hur jag had haft de. Så fick jag en påse med: en baguette(batong), en godispåse, ett påskägg, en chipspåse, en läsk och två pennor ^^ (Mumsar på påskägget). Så jag tyckte att detta vart en absolut bra dag! :) Sedan går jag ner efter posten när jag kommer hem. Kan ni gissa vad jag hittar där? MITT PAKET FRÅN BOOHOO!! <3 Fan va detta blev en bra dag! Så nu ska jag vara en liten stund på datorn och sedan testa kläderna!! Wooooohoooo!! <3 Hahha, är helt överlycklig! Jag blir överlycklig av små saker, men det är väll positivt?? ^^ Då tar man ju liksom vara på det små stunderna, gör om dom till lyckligare stunder och då blir man ju positivare? Okej, jag confusa mig själv där.
 
På vägen till jobbet fotade jag också lite, fick lite mer "annorlunda", mot solen bilder, än vad jag fotat förut! Dom kommer upp ikväll ;)
 
 




Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback