Wipeout Spring

Har kommit hem från Wilma :) Vart hemma ett varv också, åt middag. Benny åt med oss, han had vart i Åbo med "killgänget".
 
När jag vart på väg hem så skulle vi byta ljus i en lykta hos Wilma så gjorde vi det. Sedan skulle jag föra det gamla ljuset till en soptunna o så vart de ju is under den mjuka snön så flög man ju nästan kull. 5 min senare märkte jag ju att mina solglasögon som hängt på fickan inte vart kvar längre xD Blev ju o leta efter dom i snön i 10min!
 
*Missing summer and the old times*
 
 
Såklart tycker pappa man ska fota mig när man äter :P Kan ha vart runt 9 här??



NAWWWW MIN RÅTTA ÄR JÄTTE GULLIG
<3<3<3<3x100 000 000 000 000 000 000 000

Svar: Extremt jo ^^ <3
Elin - Tjej I Stillbild

2013-03-03 // 18:45:07

Har du något att kommentera? (:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (mohahha bara jag som ser den)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback